Helg

Fan nu vare länge sedan jag skrev ett inlägg så ska väl försöka få ihop ett litet nu.

Igår så var jag först hos max o kollade på Barca, ingen direkt höjdar match,var baraett lag som försöka spela fotboll. Efter matchen tog jag bussen till vallentuna och drog till våningen där Willborg satt o väntade. Vi satt o snackade lite skit och drack några bärs. Sedan fick jag ett sms om att Chris hade fest. Så jag och willborg tog en taxi dit eftersom det regnade så mycket. Väl där träffade jag syrran och massa andra och typ det första som hände var att man blev islängd med kläderna på i poolen. Jippi skitkul. Men Tove och Chris var snälla så dom fixade torra kläder till mig.

Runt halv 3 tiden så ringde syrran efter en taxi så tog åkte vi hem i blöta kläder. Tyvärr så glömde jag min jacka där.

Idag så har jag varit o köpt present till willborg eftersom han fyller 19 idag. Det är något han komme älska tror jag. Så om ungefär 2 timmar så ska jag fira och äta middag hos honom. Blir säkert något gott, har hört rykten om tacos. Sen vad vi ska göra sen efter det får vi se, ryktas att vi drar på krogen till stan. Vissa säger attvi ska göra något sjukt kanske slutar det med att vi hamnar i köpenhamn vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0