Fullt på våningen

Nu var et ett tag sedan jag skrev så får bli ett litet inlägg
I fredags så spelae jag willborg och lager bowling nere i vallentuna och jag vann ju ganska enkelt. Kross rätt utsagt. Vi tog någon pilsner är och efter et så bestämde vi oss för att glia på till våningen och snacka lite skit o så. När vi ska visa legg så kom ägaren (acke) att det bara var att glida in vet inte om det är så att vi varit där för mycket han för han tog fram 3 st 0,6  staropramen direkt. Vi träffade en jävla massa folk och att 4 bord vi satt ihop och det var lång kö för att komma in på våningen. Helt sjukt med tanke på att vi bara tänkte glida upp o snacka skit , trodde inte det skulle komma så mycket folk dit men men. Efter några öl så fick det bli en cuba libre alltså rom o cola, förjävligt gott. Livebandet eller han som spelade där var väl sådär, den enda låten han gjorde bra var med Whitesnake - Here i go again. Sen tog jag 2 bussen hem och gick o la mig.


Lördagen fick bli en rätt lugn dag började med att vi spelade fotboll vid 4 tiden och körde husby och man började som mästare och slutade som en. Tyvärr blev det ingen lagbild, får komma nästa gång. Sen lekte jakan och sh lite med bilarna när dom skulle skjutsa hem alla och kan säga att SH var bättre. Åkte hem slappade lite och vid klockan 11 så kom SH så drog han jag ,max och bobby till donken i hägernäs och käkade.


Hare gött gott folk

Kommentarer
Postat av: Blondinbobby

Fan hur ere med stavningen sebbe? :D

2009-07-26 @ 17:43:43
Postat av: Sebbe

tror den e jävligt illa , när man är nyvaken och bakis ;)

2009-08-12 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0