Gårdagen

Gårdagen började med att jag drog ner och sparkade lite boll med Gurra, Danne,PB och Felldin, var ganska kul eftersom jag vann typ varje gång. Mindre kul var att jag fick reda på att danne fått sparken av någon dålig anledning.

Efter det drog jag till Max och kollade finalen i P 17 i Gothia. Där Wolves vann över brassarna efter att det blivit straffar och Wolves målvakt tagit 4 av 5 straffar.
Efter det käkade vi hos honom, gott som fan. Sen drog vi hem till mig mötte upp kribba och vidare till kevin. Hos kevin hade vi förkrök ett tag innan vi drog vidare på en fest


Kommentarer
Postat av: Jacco

Sluta jiddra bror ey yo vi måste chilla bror för många som har spillt sitt blod, så sanna mina ord!

2009-07-19 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0