Hammarby

I måndags så var jag och max och såg Bajen få stryk av ÖIS. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta över bajen. Jag och max valde att skratta då. Eftersom det var fullt på alla sektioner så fick vi sitta i Örgryte klacken. Klacken var riktigt bra och höll igång hela matchen trots tidigt underläge. Att sedan vissa spelare inte får sparken eller blir utbytta är för mig en jävla gåta. Jag blir så jävla trött på när jag ser Freddy Söderberg missa varenda jävla målchans han får. Exakt samma sak är det med Nathan (träben) Paulse. Vilket jävla stolpskott. Att Tony inte bytte Traore fattar jag inte heller. Han slog inte en enda passning rätt. Och det var väl han vi satt mest och garva åt. Sen är det synd att vissa spelare inte försöker ens. Visar inget hjärta, Igor Armas,Emil,Simon,Andreas Dahl och Castro Tello är några så försöker iaf. Att Igor börjar gråta efter en förlust visar bara vilken jävla vinnarinställning han har som många andra saknar. Vill man inte kämpa och visa hjärta för klubben kan man lika gärna sticka till Djurgårn. Där behöver man inte visa hjärta.

Egentligen är det inte Tony problemet är. Man kan inte sälja allsvenskans bästa mittfält och ersätta med orutinerade spelare som typ bara spelat i division 2. Man ska ersätta med minst lika bra spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0