Saknar min syster

Fan snart har du varit borta i 8 hela månader.
Tiden har gått fort och man har ju kunnat snacka med dig lite grann via telefon. Jag längtar bara mer o mer efter dig efter varje dag och det är inte för att du är 20 utan för att jag inte sett dig på snart 8 månader.

Så när du kommer hem från Australien så kommer jag vänta vid Arlanda på dig, det kan jag lova

Fan just nu är man skit seg efter att ha jobbat från kl 6. Ska gå o lägga mig snart igen eftersom jag ska jobba natt så blir inte så mycket bloggande idag


Kommentarer
Postat av: Carl-Arne Carlsson

De kommer ändå vara så jävla värt allt slit sen när vi ligger nere på rhodos och håller låda :D

2009-07-09 @ 19:10:32
URL: http://vt07.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Självklart

fast hade redan alla pengar klara i vintras ;)

Vakna och ta en rom cola till frullen gott xD

2009-07-10 @ 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0