Gaddning

Idag stannade jag hemma från skolan eftersom jag skulle gadda mig. Resultatet blev lyckat tycker jag, är jävligt nöjd. Var dock jävligt nervös innan och mer nervös blev man ju när man hörde från dom som jobbade där och andra som tatuerade sig att revbenen typ är värst. Men det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra, men det kändes verkligen. Det tog ungefär 1 h och 20 min att göra tatueringen men var lätt värd all smärta och tid.

Har plast på nu så lägger tidigast upp en bild imorgon. Nu jag ska jag snart iväg på styrelsemöte med Bällsta FF.

Kommentarer
Postat av: sofia

woho har du gjort en tatuering? lägg upp en bild :D

2009-09-18 @ 11:30:09
URL: http://sofiiaek.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Har inte orkat ta en bild :D

får väl höras någon dag ;)

2009-09-18 @ 18:33:24
Postat av: Sebbe

lite mycke toffel på dig o felix =)

2009-09-19 @ 13:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0